BRANDFORMANCE
Succesvolle merken hebben de perfecte balans tussen Branding en Performance. Maar branding en performance zijn geen gescheiden werelden. Ze zijn onlosmakelijk verbonden. Immers salescommunicatie kan niet zonder merkcommunicatie om tot maximaal resultaat te komen.
En vice versa uiteraard.
Branding gaat over toegevoegde waarde en beïnvloeding van het hart en het hoofd. Performance gaat over volume en het beïnvloeden van gedrag. Vandaar dat we de woorden Branding en Performance hebben samengevoegd tot een eigen term en filosofie. BrandFormance! Brandformance is de filosofie dat alle touch-points van een merk zowel moeten bijdragen aan de merk KPI’s, als de gedrags KPI’s. En dat betekent dat we branding en performance steeds meer naar elkaar toe gaan brengen. Wat heeft de laatste social campagne bijgedragen aan de merkwaarde en wat heeft ie bijgedragen aan de performance KPI’s? Dat moeten we in kaart brengen!
En dat betekent dat we moeten WETEN. Weten wat het beste werkt of gewerkt heeft en wat we kunnen verwachten. Zo kunnen we beter inzichten verzamelen en voor onze opdrachtgevers sneller tot resultaat komen.
Zo worden we samen steeds meer Brandformance specialist en gaan we sneller dan de markt!